Enige tijd geleden kreeg ik van de biologische buurtsuper Boergondisch bij mij in het Oude Noorden de opdracht om een flyer te ontwerpen, die bij buurtbewoners in de bus zou vallen.
De missie van van Boergondisch Rotterdam is een bijdrage te leveren aan een duurzame gedragsverandering van Rotterdammers, door vers, gezond en biologisch eten en drinken te verkopen van makers uit de buurt.
Die gedragsverandering moest mede via deze flyer kenbaar gemaakt worden.
Echter door o.a. stijgende energieprijzen was de winkel genoodzaakt zijn deuren te sluiten en is de flyer helaas niet gebruikt.
De missie van van Boergondisch Rotterdam is een bijdrage te leveren aan een duurzame gedragsverandering van Rotterdammers, door vers, gezond en biologisch eten en drinken te verkopen van makers uit de buurt.
Die gedragsverandering moest mede via deze flyer kenbaar gemaakt worden.
Echter door o.a. stijgende energieprijzen was de winkel genoodzaakt zijn deuren te sluiten en is de flyer helaas niet gebruikt.




